نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ابزارهایی است که به شرکتها و سازمانها کمک می کند تا بتوانند:
  • ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند.
  • اطلاعات مشتریان را بصورت یکپارچه بایگانی و مدیریت کنند
  • رفتار مشتری را تحلیل کرده و برای برنامه ریزی ها استفاده نمایند.
  • نرخ تبدیل سرنخ و فرصت به مشتری را افزایش دهند.
  • میزان فروش مجدد به مشتریان جاری را افزایش دهند.
  • تعاملات و ارتباطات با مشتری را بهبود بخشند.
  • و ...
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید از زمانی که با یک مشتری احتمالی را شناسایی می کنید تمام اقدامات، رفتارها، تماس ها، جلسات، پیگیری ها، فروش و قراردادها و .. را بصورت یکپارچه ثبت و مدیریت کنید. این عمل باعث در اختیار بودن اطلاعات مشتریان بصورت لحظه ای برای شما می باشد. از سوی دیگر با ابزارهایی مانند مدیریت وظایف و اطلاع رسانی ها می توانید اقدامات و کارهایی که باید در خصوص یک مشتری انجام گردد را بصورت کامل مدیریت کنید و از فراموشی کارها جلوگیری کنید.

مزایای استقرار نرم افزار CRM

تاثیرات مستقیم در میزان افزایش درآمد

افزایش فروش جدید
61%
فروش مجدد به مشتریان قدیمی
79%
کاهش خسارتهای قابل کنترل
93%

تاثیرات در فرآیند های جاری شرکت

افزایش راندمان نیروی کاری
78%
بایگانی اطلاعات و یکپارچگی سیستم ها
96%
عدم فراموشی وظایف و فعالیت ها
99%

امکانات و زیرسیستم های نرم افزار CRM

نرم افزار CRM بصورت استاندارد داری برخی امکانات شامل بازاریابی، مدیریت مشتریان و وظایف می باشد. شرکت راهبرد ارتباط با توجه به شناخت بازار داخلی و نیاز بومی کشور امکانات مورد نیاز و کاربردی در شرکت های مختلف را جهت یکپارچگی سیستم به این نرم افزار اضافه کرده است.

مخاطبین

ثبت و مدیریت کاملترین پرونده مشتریان، همکاران، کارمندان، تامین کنندگان و ... با قابلیت ایجاد دسترسی های مختلف

وظایف

سیستم مدیریت وظایف با امکان انتقال و تعریف کارها برای سایر کارمندان و تعیین مدت زمان انجام، آلارم و گزارشات کامل

گردش کاری

تعریف انواع فرآیند ها و گردشهای کاری جهت یکسان سازی فرآیندهای سازمانی و عدم فراموشی کارها با قابلیت پیگیری آسان

خرید و فروش

مدیریت کالاها، صدور انواع پیش فاکتور و فاکتور، امکان تعریف نامحدود انواع سربرگ فاکتور، امکان صدور فاکتور رسمی و غیر رسمی

حسابداری

سیستم حسابداری یکپارچه، قابلیت تعریف سال مالی، تعریف سرفصل های حسابداری، دریافت و پرداخت نقد و چک و ...

سیستم های اطلاع رسانی

سیستم ارسال و دریافت پیامک، ارسال و دریافت ایمیل، ارسال و دریافت فکس با قابلیت بایگانی خودکار در پرونده مخاطب

مدیریت مرکز تماس

مدیریت و ثبت کلیه تماس های ورودی و خروجی و پیوست خودکار در پرونده مخاطبین با امکان ضبط مکالمه و اتصال به ویپ

اتوماسیون اداری

مدیریت نامه های داخلی، ورودی و خروجی با امکان گردش نامه در سازمان و امضاء نامه ، دارای دبیرخانه و دسترسی های مختلف

ماژول اختصاصی

قابلیت اتصال به سایر نرم افزارها، امکان ایجاد ماژو های اختصاصی مورد نیاز شما بصورت کامل درسریعترین زمان

و بیش از 200 سیستم و زیر سیستم دیگر که بر حسب نیاز شما پیاده سازی می گردد

سیستم مدیریت جلسات
مدیریت بانک دانش
ماژول بازاریابی
اتصال به سیستم ویپ
فروشگاه اینترنتی
باشگاه مشتریان

نرم افزار CRM راهبرد ارتباط مناسب چه کسانی است؟

اگر شمادر مدیریت اطلاعات مشتریان خود مشکل داریداز نرم افزارهای گوناگون جهت ثبت اطلاعات استفاده می کنیدتمایل به افزایش تعداد و میزان فروش داریدمی خواهید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنید

چرا نرم افزار CRM راهبرد ارتباط

امکانات بیشمار

راهبرد ارتباط پیشتاز بازار تولید و توسعه نرم افزار CRM می باشد و منتظر شرکتهای رقیب باقی نمی ماند این امر باعث شده با اضافه کردن مرتب امکانات و سیستم های جدید رضایت مشتریان خود را حفظ نماید.

پشیتبانی سیستم

پشتیبانی نرم افزار CRM از مهترین بخشهای سیستم به شمار می رود. ما می دانیم که وابستگی به این سیستم به چه میزان است و این امر سبب شده پس از تولید بیشترین سرمایه گذاری نیروی انسانی در این بخش انجام شود.

قابلیت توسعه

با توجه به نیازهای مختلف شما نسبت به سایر مشتریان ما انعطاف در تغییرات و توسعه زیر سیستم ها و سیستمهای جدید و یا بازنویسی بخشهای مورد نیاز شما از تعهدات ماست. هدف از CRM توسعه کسب و کار شماست.
© 2021 کلیه حقوق وب سایت متعلق به هلدینگ راهبرد ارتباط ملل می باشد Melal