پشتیبانی چیست؟

پشتیبانی در لغت به معنای حفاظت و نگهداری می باشد و در مفهوم در جاهای مختلف می تواند معنای متفاوتی نیز داشته باشد. مفهوم پشتیبانی در امور کسب و کار یعنی خدماتی که شرکت به مشتریان خود ارایه می دهد تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاریشان رفع گردد. پشتیبانی می تواند به صورت حضوری، از طریق تماس، ایمیل، تیکت، تماس تصویری و ... اتفاق بیفتد. و اینترنت منبع خوبی برای پشتیبانی به مشتریان در سرتاسر دنیا می باشد. کارشناس پشتیبانی نرم افزار وظیفه ی حل مشکلات کاربران را برعهده دارد.

نرم افزار مدیریت پرونده مشتریان

در این بخش می توانید اطلاعات کامل هر مشتری را بصورت کامل ثبت و بایگانی نمایید و در زمان های مختلف به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید. از امکانات اصلی این بخش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • امکان جستجوی اطلاعات پرونده در بخشهای مختلف
  • امکان ثبت مشتریان حقیقی و حقوقی
  • امکان تعریف کلیه اطلاعات هر مشتری
  • ثبت اطلاعاتی مانند نحوه آشنایی، کد اقتصادی، کد ملی، روانشناسی، توضیحات، استان، شهر و منطقه
  • تعریف نامحدود شماره تماس
  • تعریف نامحدود آدرس
  • تعریف نامحدود ایمیل
  • تعریف تاریخ های مرتبط با یک مشتری
  • تعریف حسابهای بانکی هر مشتری
  • تعریف روابط مشتریان با یکدیگر
  • تعریف بازاریاب هر مشتری
  • تعریف کارمند مرتبط با هر مشتری
  • تعریف زمینه های کاری هر مشتری
  • امکان تعریف فیلدهای اختصاصی برای ورود اطلاعات
  • تعریف کد اختصاصی برای هر مشتری
  • گزارش پیامک ها، ایمیل و فکس های ارسالی و دریافتی
  • امکان پیوست اسناد و فایلهای هر مشتری با تعریف سطح دسترسی
  • گزارش سوابق تماس ها(Callerid) و ضبط مکالمات هر مشتری
  • گزارش نامه های ارسالی و دریافتی (اتوماسیون اداری)
  • گزارش سفارشات، فاکتورها و حسابداری یک فرد
  • گزارش استعلام های انجام شده توسط مشتری
  • امکان گروه بندی درختی مشتریان به تعداد نامحدود
  • و ...
Image

شرکت راهبرد ارتباط ملل

شرکت راهبرد ارتباط ملل در تلاش است تا بتواند با ارایه ی مشاوره به شما مشتریان گرامی، شما را در پیاده سازی دقیق و عملیه ایده های خود همراهی نماید. شما می تواند ایده های خود را هرچند پیچیده به مرحله ی اجرایی برسانید. فقط کافیست بتوانید آن را به درستی تحلیل نموده و چالش های احتمالی را پیش بینی کرده و سپس طبق برنامه صحیح به مرحله ی اجرایی برسانید.

مشاوره پیاده سازی سیستم

در صورتی که برای کسب و کار خود ایده ای دارید و نیازمند مشاوره و راهنمایی باشید تا بتوانید ایده ی خود را به مرحله ی اجرا و پیاده سازی برسانید کارشناسان مشاوره ما آمادگی خدمت به شما مشتریان گرامی می باشد تا با مشاوره به شما نیازهای کار شما را به دست آورند و با تحلیل و مشکلات احتمالی ایده ی خام شما را به یک نرم افزار مناسب تبدیل نماید.

تحلیل ایده

نکته ی حائز اهمیت این است که شما بتوانید به طور دقیق و کامل ایده ی خود را تحلیل نموده و بتواند یک پلن عالی کسب درآمد را پیش بینی کنید و بتوانید تشخیص دهید چقدر از ایده تان اجرایی و عملی خواهد بود و چگونه این اتفاق می افتد.

من یک ایده دارم، چگونه می توانم آن را اجرایی کنم؟

ایده زمانی ارزش خود را پیدا می کند که به مرحله ی اجرایی و عملی برسد و تا قبل از آن یک فکری بیش نیست که امکان دارد به ذهن خیلی از افراد خطور کندو بگذرد و سرانجام زمانی شکوفا می شود که اجرا گردد. ایده ی خود را باید با افرادی درمیان بگذارید که بتوانند شما را در پیاده سازی و اجرایی آن همراهی نماید.

پلن درآمدزایی

در پیاده سازی سیستم پیش بینی مالی سیستم بسیار مهم است که شما بتوانید هزینه ها و سودهای احتمالی را محاسبه نموده و پلن درآمدزایی آینده ی کاری خود را پیش بینی نمایید تا بتواند طبق برنامه مسیر پروژه رو خود را پیش ببرید.

آموزش کار با CRM

شرکت راهبرد ارتباط ملل در تلاش است تا بتواند با آموزش نرم افزار مدیریت مشتریان کار با این نرم افزار تخصصی و پرکاربرد را برای شما راحت نماید.

آموزش ها به صورت دوره ای برای عموم برگزار می گردد. و آموزش ها به صورت ویدیو برای شما مشتریان عزیز تهیه شده است که می توانید استفاده نمایید و در صورت برخورد مشکل می توانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

هماهنگی جلسه مشاوره

هماهنگی جلسه مشاوره

جهت برگزاری جلسه مشاوره حضوری و یا آنلاین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید تا در اولین  فرصت کارشناسان ما جهت هماهنگی های بیشتر با شما تماس بگیرند.

© 2021 کلیه حقوق وب سایت متعلق به هلدینگ راهبرد ارتباط ملل می باشد Melal